1548008191000
תכונה או תועלת
נושאים מסר שיווקי, נחפש לספר למאזינים לנו על התכונות המופלאות שיש לנו: עבר מפואר, מוסד לימודי נחשב, ציבור לקוחות מרשים. רק מעטים מתוכנו בעלי עסקים יכוון לצורך האמיתי של הלקוח הפוטנציאלי, לדעת מהי התועלת שנוכל להביא לו. המצגת המצורפת, הקלקה על הכותרת תעלה אותה, מבהיר בקצרה את ההבדלים בין תכונה ותועלת ואיך נלמד לעשות בהן שימוש נכון.
1547477799000
איך עושים כותרת שיווקית
איך עושים כותרת שיווקית? מהי כותרת שיווקית? מה התועלת שניתן להפיק מכותרת שיווקית איכותית?
על כך ועוד ניתן ללמוד מהקלקה על הכותרת.
1547405530000
מי צריך נכסים מפוספסים
נכסים מפוספסים הם למעשה רשימת הפוטנציאלים שעומדים לרשותנו אבל מסיבות אלה ואחרות אינם באים למימוש.
1546784135000
13 חוקי השכנוע
חוקי השכנוע נועדו להגדיל את יכולת השכנוע: אדם את רעהו, איש המכירות את הלקוח, המפקד את חייליו, המנהיג את האומה. שימוש נבון בהם בוחן את נקודת החולשה של הצד השני ועל פיו מתאים את החוק הנכון להפעלה.
ארגז כלים
לאימון עיסקי
חזרה >